loading...
يا حسين
فرزاد محمدي بازدید : 43 چهارشنبه 14 تیر 1391 نظرات (1)
ولادت
ولادت حضرت مهدي صاحب الزمان ( ع ) در شب جمعه ، نيمه شعبان سال 255يا 256هجري بود پس از اينكه دو قرن و اندي از هجرت پيامبر ( ص ) گذشت ، و امامت به امام دهم حضرت هادي ( ع ) و امام يازدهم حضرت عسكري ( ع ) رسيد ، كم كم در بين فرمانروايان و دستگاه حكومت جبار ، نگراني هايي پديد آمد . علت آن اخبار و احاديثي بود كه در آنها نقل شده بود : از امام حسن عسكري ( ع ) فرزندي  تولد خواهد يافت كه تخت و كاخ جباران و ستمگران را واژگون خواهد كرد و عدل و داد را جانشين ظلم و ستم ستمگران خواهد نمود .ي(ع)
فرزاد محمدي بازدید : 42 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (0)

دیدار رئیس و مسئولان قوه قضائیه با رهبر انقلاب


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار رئیس، مسئولان عالی و قضات قوه‌ی قضاییه، ارتقاء دستگاه قضایی به منظور تحقق عدالت قضایی در جامعه را مهم‌ترین هدف برشمردند و ضمن تبیین برخی نكات مهم برای رسیدن به این هدف، همكاری همه‌ی دستگاه‌ها و به‌ویژه قوای سه‌گانه را در شرایط كنونی فریضه و لازم دانستند و تأكید كردند: دولت، مجلس و قوه‌ی قضاییه، همه در جبهه‌ی واحد دفاع از اسلام، ملت ایران و استقلال و هویت كشور در مقابل تلاش همه‌جانبه‌ی قدرت‌های استكباری قرار دارند و باید با پرهیز از مسائل حاشیه‌ای و اختلافی به یكدیگر كمك كنند.
فرزاد محمدي بازدید : 94 سه شنبه 06 تیر 1391 نظرات (1)
زندگينامه
سيد على حسینی خامنه‌اى فرزند مرحوم حجت‌الاسلام‌ و المسلمين حاج سيد جواد حسينى خامنه‌اى، در سال ۱۳۱۸ شمسی برابر با ۱۳۵۸ قمرى در مشهد مقدس چشم به دنيا گشود. او دومين پسر خانواده بود و زندگى مرحوم سيد جواد خامنه‌اى هم مانند بيشتر روحانيون و مدرسان علوم دينى، بسيار ساده: «پدرم روحانى معروفى بود، اما خيلى پارسا و گوشه‌گير [...] زندگى ما به‌سختى مى‌گذشت. من يادم هست شب‌هايى اتفاق مى‌افتاد كه در منزل ما شام نبود. مادرم با زحمت براى ما شام تهيه مى‌كرد. [...] آن شام هم نان و كشمش بود.»
فرزاد محمدي بازدید : 98 دوشنبه 05 تیر 1391 نظرات (0)

دیدار شركت‌كنندگان در مسابقات بین‌المللی قرآن كریم با رهبر انقلاب

در سالروز ولادت نورانی حضرت اباالفضل العباس علیه‌السلام، استادان و قاریان و حافظان برتر بیست‌و‌نهمین دوره‌ی مسابقات بین‌المللی قرآن كریم، در حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، محفل نورانی انس با قرآن تشكیل دادند و با تلاوت آیات آسمانی، پروردگار كریم را حمد و ثنای گفتند.

فرزاد محمدي بازدید : 40 دوشنبه 05 تیر 1391 نظرات (0)

اعزام هیأت‌های نمایندگی رهبر انقلاب برای تقدیر از جانبازان

در سالروز ولادت با سعادت حضرت اباالفضل‌العباس علیه‌السلام، صبح امروز (یكشنبه) شش هیأت از جانب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در تهران و مشهد با حضور در منازل تعدادی از جانبازان از رشادت، صبر و استقامت ایثارگران تجلیل كردند.
فرزاد محمدي بازدید : 43 دوشنبه 05 تیر 1391 نظرات (0)

اعزام هیأت‌های نمایندگی رهبر انقلاب برای تقدیر از جانبازان

در سالروز ولادت با سعادت حضرت اباالفضل‌العباس علیه‌السلام، صبح امروز (یكشنبه) شش هیأت از جانب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در تهران و مشهد با حضور در منازل تعدادی از جانبازان از رشادت، صبر و استقامت ایثارگران تجلیل كردند.
فرزاد محمدي بازدید : 46 شنبه 03 تیر 1391 نظرات (1)

ديدار كارگزاران نظام و سفرای كشورهای اسلامی با رهبر انقلاب

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در خجسته‌سالروز عيد مبعث پيامبر عظيم‌الشأن اسلام و در ديدار مسئولان نظام و سفيران و نمايندگان كشورهای اسلامی و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا تأكيد كردند: از ميان رشته‌های بيشمار نور بعثت، جامعه‌ی بشری امروز به دو مسئله نياز مبرم دارد: يكی «برانگيخته شدن فكر و انديشه» و ديگری «تهذيب اخلاق».
فرزاد محمدي بازدید : 64 یکشنبه 28 خرداد 1391 نظرات (1)

دیدار خانواده مرحوم حاج عبدالله والی با رهبر انقلاب

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/20035/smpl.jpgحضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با خانواده مرحوم "حاج عبد الله والی"(1) كه در ایام سالگرد درگذشت وی انجام شد، با اشاره به آثار اخلاص و بركات استقامت در كار، خاطر نشان كردند: كارهای خالصانه و بی هیاهو در كل بنای جمهوری اسلامی اثر می گذارد و آن را مستحكم می كند.
متن زير چكيده‌ای از بيانات رهبر انقلاب اسلامی در ديدار اخیر با خانواده مرحوم حاج عبدالله والی است:

فرزاد محمدي بازدید : 95 یکشنبه 28 خرداد 1391 نظرات (2)

پیام تسلیت در پی درگذشت آقای حاج احمد قدیریان

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با صدور پیامی درگذشت مرحوم آقای حاج احمد قدیریان را تسلیت گفتند.
متن پیام به این شرح است:
فرزاد محمدي بازدید : 50 یکشنبه 28 خرداد 1391 نظرات (1)

موافقت با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محكومان در آستانه عید مبعث                                                                  ۲۸/۳/۹۱

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیشنهاد آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه مبنی بر عفو و تخفیف مجازات تعداد 871 نفر از محكومان محاكم عمومی و انقلاب، سازمان تعزیرات حكومتی و سازمان قضایی نیروهای مسلح به مناسبت فرا رسیدن مبعث پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم موافقت كردند.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    براي سلامتي امام زمان حاضري چند تا صلوات بفرستي؟
    ايا مايليد اين سايت به كار خود ادامه دهد؟
    از مطالب سايت راضي هستيد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 53
  • بازدید سال : 438
  • بازدید کلی : 5,911